Forsiden
 
HR

Rekrutteringsproces

 

Change Direction - fleksibel rekrutteringsproces

 


Rekrutteringsprocessen 

Processen er inddelt i flere faser. Vi tilbyder at tage ansvaret for alle faserne eller at skræddersy processen til jeres behov. 

Jeres virksomheden får i alle situationer vores professionelle sparring om f.eks. rekrutteringsmetoder, markedsmuligheder eller analyseværktøjer. 

 

 - og vi giver naturligvis op til 6 måneders garanti!

Opstart og analyse

For at opnå den optimale rekrutteringsproces starter vi altid med, at indsamle informationer i virksomheden. Den grundige informationsindsamling og efterfølgende analyse danner basisrammen for den efterfølgende rekrutteringsproces. Vi gennemgår virksomheds- og afdelingsprofil, samt stillings- og kandidatprofil. Idealkandidaten beskrives, og vi fastlægger kandidatens udfordringer og udviklingsmuligheder i virksomheden. Samlet gennemgås:

  • Virksomheden

    Organisation, fortid, fremtid, strategi, økonomi, opgaver og udviklingsplaner mv. 

  • Jobprofilen

    Jobbeskrivelse, udfordringer, ansvar, udviklingsmuligheder, succeskriterier, løn mv.

  • Personprofilen

    Uddannelses- & erfaringsmæssig baggrund, vigtige person egneskaber mv.

Markedsføring

På baggrund af den indledende analyse, jobprofil og personprofilen udarbejder vi annoncetekst, koordinerer og indrykker på relevante annonceringskanaler.

 

Search og headhunting

Herefter igangsætter vi intensiv search (Linkedin, vores netværk og CV database), screener ansøgninger og tager kontakt til relevante kandidater via diverse kanaler og netværk. 

 

 

 

 

 

Interviews & selektion 

Kandidaterne selekteres og indledende telefoninterviews gennemføres. Relevante kandidater inviteres herefter til personlig samtale, hvor faglige og personlige kompetencer afdækkes og vurderes. På baggrund af interviewet udarbejdes en kandidatrapport, der sammen med CV og evt. ansøgning sendes til virksomheden.

 

Præsentation i virksomheden

Samtalen med kandidaten foregår i virksomheden, eventuelt med vores deltagelse. 

 

Personligshedsanalyse

Kandidater der ønskes videre i forløbet vil herefter blive bedt om at tage personlighed og adfærdsanalysen MPA fra Master A/S,  samt evt en teamrolle analyse. For at underbygge den endelige beslutning suppleres personlighedsanalysen med en detaljeret skriftlig og mundtlig tilbagemelding. Vi indhentning desuden referencer fra tidligere ansættelser. 

 

Beslutning & ansættelse

Inden ansættelse står vi til rådighed med sparring og rådgving. 

 

Opfølgning

Fire-fem måneder efter ansættelsen følger vi op både overfor både virksomheden og kandidaten.


 

  

Kontakt 
Change Direction

Kontakt Change Direction, IT rekruttering, rekruttering it, IT-rekruttering, search & selection, IT headhuntning, headhunter, Aarhus, Midtjylland, Århus  +45 3215 1144

info@changedirection.dk

Navn:
E-mail:
Mobil:
Besked:
Kontakt
Change Direction ApS
Gammel Sellingvej 1
8370 Hadsten
sbo@changedirection.dk

Tel. +45 32151144
Mobil (+45) 2671 1144
Del med dine venner
Cookie information

Dette websted anvender cookies til at registrere, hvordan du og andre benytter hjemmesiden.
Disse oplysninger bruger vi bl.a. til at se, hvordan vi kan forbedre den for dig som bruger. Læs mere.