Schur International a/s, skal i gang med en større migrering fra deres nuværende Dynamics NAV til Dynamics 365 FO. Derfor søger de nu flere dygtige kollegaer, som vil med på rejsen.
Du får direkte reference til Group Digitalization Director og vil indgå i en IT-afdeling med pt. 5 dedikerede kollegaer, som alle har arbejdet med Dynamics i mange år.
Stillingen ligger på deres hovedkontor i Horsens.
Fleksibel hverdag på hovedkontoret, hjemme eller i udlandet
Udfordringen
Du får en central rolle og sammen med teamet, får du ansvaret for, at sikre en gnidningløs implementering og servicering af D365 Finance & Operation med fokus på finans.
I stillingen, som intern konsulent, vil du være med i det fulde implementeringsforløb, startende med betydelig sparring indenfor økonomi og med fokus på forretningen. Hermed får du en del af fundamentet til, at udarbejde beskrivelse af forretningsgange, som skal være med til at understøtte selve implementeringen. Du vil løbende være bindeled mellem forretningen og IT mht. definition af forretningskrav og beskrivelser af løsningerne. I forbindelse med selve implementeringen er du med på Finance parameteropsætning, test og uddannelse af brugerne.
Stillingen indeholder også spændende muligheder for rejseaktivitet, da du skal deltagelse i roll-out hos selskaber i Sverige og Tyskland og på sigt USA og Australien
Familieejet virksomhed med fokus på work-life balance
Derfor skal du søge Du får et spændende job i en IT afdeling i positiv og markant udvikling, hvor de nuværende 5 kollegaer arbejder dedikeret på, at bringe Schurs IT-setup ind i fremtiden. Schur er igang med, at udvide IT organisationen med yderligere 3 medarbejdere indenfor finance, supply chain og en ansvarlig for master data.
Du bliver en del af en familieejet virksomhed, hvor tonen er uformel, og hvor man stiller krav til sig selv om at være førende inden for sit område.
- Schur har fokus på løbende personlig og faglig udvikling og ikke mindst uddannelse i den nye platform
- Fleksibilitet omkring arbejdstid, sted og opgaver
- Du trives med rejseaktivitet
- Schur tilbyder høj grad af medbestemmelse og indflydelse
- En organisation, hvor humor og en positiv indstilling er en vigtig del af hverdagen
- Fokus på medarbejdertrivsel med vægten lagt på fleksibilitet, glæde og udvikling i jobbet
- Attraktiv løn, pensionsordning
Dine kompetencer Du har solid systemforståelse og et finansielt mindset. Dine vigtigste kompetencer er:
-
Erfaring med Dynamics 365 Finance and Operation Finance, som økonomikonsulent eller fra en intern IT-afdeling
-
Alternativt har du erfaring med AX2012, som du kan bruge i arbejdet med D365 FO
-
Kompetencer inden for procesarbejde og mapping af forretningsprocesser
-
Gerne erfaring med deltagelse i D365 FO projektimplementeringer
-
Du er god til skriftlig og mundtlig kommunikation på både dansk og engelsk. Og gerne tysk
Som person er du:
- Arbejder selvstændigt, men tænker som en teamplayer
- Ideskabende og trives med både fornyelse og forandringer
- Struktureret, kvalitetsbevidst og kender værdien af detaljen
- Vedholdende med godt personligt drive
Yderligere oplysninger
Ved spørgsmål kontakt da Seniorkonsulent Søren Glavind Bo på 26 71 11 44 eller sbo@changedirection.dk.
Send din ansøgning nu!
Samtalerne holdes løbende.
Stillingens ref. nr.: SB-6000
Schur International A/S
Schur International a/s er et team af 12 selskaber, og som koncern beskæftiger vi 950 medarbejdere på lokationer i Danmark, Sverige, Tyskland, USA og Australien. Schur er familieejet og blandt de ældste emballageproducenter i verden og leverer kundetilpassede emballageløsninger og maskineri til nogle af de største brands i verden inden for en række forskellige industrier. Schur er i høj grad drevet af teknologisk innovation og har specialiseret sig inden for kartonemballage, fleksible emballageløsninger og automatiseret produktionsudstyr. Du kan læse mere om Schur International A/S
|